• Το αποφάσισα, ξεκινάω #project10pan

Φτάνει μια μέρα στη ζωή της κάθε beauty addict που αντικρίζει τη συλλογή της και τη λούζει κρύος ιδρώτας. Πολλά τα προϊόντα και όλα (σχεδόν) καινούρια. Θυμάται την εποχή που όλα τα καλλυντικά της χωρούσαν σε ένα νεσεσέρ και φοβάται ότι αν συνεχίσει έτσι θα χαλάσουν αχρησιμοποίητα. Και βάζει στοίχημα ότι μπορεί να τελειώσει, όχι 1, όχι 2 αλλά 10 προϊόντα!

Όχι ότι 10 προϊόντα θα κάνουν τη διαφορά στα *γκούχου* 200+ αλλά σου δίνει μια αίσθηση ικανοποίησης βρε παιδί μου, ότι τελικά δεν πάνε στα σκουπίδια όλα τα λεφτά που έχεις δώσει. Και κάπως έτσι είπα να κάνω κι εγώ την προσπάθειά μου.


Αυτά είναι τα 10 προϊόντα που διάλεξα για αρχή. Είπα να ρίξω μέσα εκτός από προϊόντα μακιγιάζ ένα άρωμα, ένα λαδάκι μαλλιών και ένα body butter αφενός για ποικιλία και αφετέρου γιατί έχω μπόλικα και από αυτά και θα χαρώ πολύ να τελειώσω τα πιο παλιά.

Ας τα δούμε πιο αναλυτικά.


    1. Ventus hydrating body butter vanilla musk and coffee: λόγω της σύστασης αλλά και του "χειμωνιάτικου" αρώματος θέλω να το χρησιμοποιήσω τους επόμενους μήνες και να αφήσω τα body lotions μου για το καλοκαίρι. Η συσκευασία είναι σχεδόν γεμάτη.

    2. Garnier Fructis Miraculous Oil Brushing Express: το αγαπώ πολύ αυτό το λαδάκι γιατί όντως κάνει το στέγνωμα πιο γρήγορο αλλά πρέπει κάποια στιγμή να το τελειώσω γιατί έχω άλλα που θέλω να δοκιμάσω. Η μαύρη γραμμή είναι το σημείο που βρίσκομαι τώρα.
    3. Essence keep it perfect! make-up fixing spray: αυτό το πήρα το καλοκαίρι που μας πέρασε οπότε δεν είναι παλιό αλλά δεν μπορώ να πω ότι με έχει ενθουσιάσει σαν προϊόν. Έχω χρησιμοποιήσει ήδη πάνω από το μισό (στη μαύρη γραμμή) οπότε θέλω να το τελειώσω για να δοκιμάσω άλλα setting sprays, μάλλον για ματ αποτέλεσμα.


    4. MAC Studio Finish Concealer NW20: αυτό το concealer είναι αρκετά παλιό στη συλλογή μου, το χρησιμοποιώ κυρίως σε σπυράκια ή σημάδια για αυτό και δεν το έχω τελειώσει αλλά πρέπει να κάνω μια προσπάθεια γιατί φοβάμαι ότι ίσως χαλάσει σύντομα.

    5. Benefit Hoola Lite: αυτή είναι η ανοιχτόχρωμη εκδοχή της διάσημης πούδρας Hoola, εγώ την έχω στην παλέτα Cheek Parade σε πλήρες μέγεθος. Αποκλείεται να μπορέσω να την τελειώσω άμεσα αλλά θέλω τουλάχιστον να φτάσω στον πάτο της συσκευασίας (hit pan καλέ!)

    6. Fit me! 125 Nude Beige: αυτή η πούδρα είναι πραγματικά όμορφη, έχει απειροελάχιστη λάμψη που φυσικά δε φαίνεται στο πρόσωπο αλλά δημιουργεί ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα. Την έχω καιρό και έχω ήδη χρησιμοποιήσει την περισσότερη. Επειδή τη χρησιμοποιώ κυρίως για να σετάρω το concealer κάτω από τα μάτια μάλλον θα δυσκολευτώ λιγάκι να την τελειώσω.


    7. Maybelline Color Tattoo 65 pink gold: μα πόσο καιρό χρειάζεται κάποιος για να τελειώσει μια κρεμώδη σκιά; Πολύ, πάρα πολύ όπως φαίνεται!! Έχω χρησιμοποιήσει λιγότερη από τη μισή και ειλικρινά αναρωτιέμαι αν θα καταφέρω να την τελειώσω, θα προσπαθήσω όμως.

    8. Erre Due Lumitouch Primer: αυτό μου το είχε στείλει η εταιρία, το χρησιμοποίησα 4-5 φορές, μου άρεσε και μετά μπήκε στην άκρη για να δοκιμάσω άλλα primer (story of my life). Μιας και είναι σε υγρή μορφή δεν έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και επειδή το καλοκαίρι προτιμώ βάσεις με ματ αποτέλεσμα, τώρα είναι η ιδανική περίοδος για να το χρησιμοποιήσω. Η γραμμή είναι στο σημείο περίπου που

    9. H&M black vanilla eau de toilette: μου αρέσει σαν άρωμα αλλά το έχω ανοίξει εδώ και 3-4 χρόνια οπότε δεν έχει πια τόσο μεγάλη διάρκεια. Θέλω να το τελειώσω για να δοκιμάσω καινούρια αρώματα. Όσο κι αν προσπάθησα δε φαίνεται πόσο έχει ακόμα οπότε όταν τελειώσει θα είναι έκπληξη.


    10. Avon SuperShock gel eyeliner blackberry: υπέροχο μοβ μολύβι με λίγο shimmer, έχει σύσταση gel οπότε και μεγάλη διάρκεια, δυστυχώς όμως έχει αρχίσει να ξεραίνεται. Θέλω να το χρησιμοποιήσω πριν χαλάσει τελείως. Σημείωσα σε ένα χαρτί το μήκος του μολυβιού με την ελπίδα στο επόμενο post να έχει κοντύνει λιγάκι από τη χρήση.

    Αυτά ήταν τα προϊόντα. Ανά διαστήματα θα ανεβάζω update post με την πρόοδό μου (ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξει). Όποια θέλει μπορεί να ακουλουθήσει με το δικό της #project10pan και να δίνουμε κουράγιο η μία στην άλλη εδώ ή στο facebook ή στο instagram.

    Τέλος, για να το κάνω ακόμα πιο ενδιαφέρον (βαριέμαι εύκολα, εσύ;) λέω να το κάνω σε μορφή #rollingprojectpan που λένε και στο χωριό μου, δηλαδή κάθε προϊόν που θα τελειώσω (ή θα χαλάσει ή θα χάσω, πιθανό κι αυτό) θα το αντικαθιστώ με ένα καινούριο.




    1 comment:

    1. Μου αρέσει πολύ η ιδέα του project pan, αν και δεν το έχω επιχειρήσει ποτέ ως τώρα. Πολύ καλές όλες οι επιλογές των προϊόντων! Εύχομαι να τα πας πολύ καλά και να μείνεις ευχαριστημένη!

      ReplyDelete

    Thank you for visiting and commenting!!

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...