• Empties και άλλες ιστορίες #8

Έχει μπει πλέον για τα καλά η άνοιξη και με έχει πιάσει μια μικρή τάση spring cleaning που λένε και οι φίλες μας στο usa. Και να μην ξεκινήσω με μισοτελειωμένα προϊόντα; Τα έβγαλα λοιπόν μπροστά να τα βλέπω και να τα χρησιμοποιώ και μάζεψα κάμποσα.


Elvive δράση αργινίνης x3 σαμπουάν και μάσκα μαλλιών. Αυτά τα δύο μου τα άφησε η αδερφή μου γιατί δεν είχαν πολύ προϊόν, τα δοκίμασα αλλά δε με ξετρέλαναν. Αντίθετα, το Elvive Color-Vive σαμπουάν μου άρεσε πολύ γιατί ενυδατώνει τα μαλλιά και όντως δεν ξεθωριάζει το χρώμα, το έχω αγοράσει ξανά! Mod's Hair masque couleur στην απόχρωση Fire Red. Αν και δεν έχω γράψει ποτέ ανάρτηση για αυτή τη μάσκα, ηταν η αφορμή να βάψω τα μαλλιά μου κόκκινα. Είναι κάτι σαν χρωμοσαμπουάν αλλά σε μάσκα οπότε μπορείς να δοκιμάσεις όποιο χρώμα θέλεις και αν δε σου αρέσει σε 5-6 λουσίματα φεύγει. Αφού λοιπόν δοκίμασα και ερωτεύτηκα το κόκκινο, πλέον τη χρησιμοποιώ όταν έχει ξεθωριάσει το χρώμα για να το κρατήσω μέχρι την επόμενη βαφή. Και το conditioner της Gaia ήταν αρκετά ωραίο αλλά προτιμώ προϊόντα που απευθύνονται σε βαμμένα μαλλιά.


Oriflame dry shampoo, δεν έκανε δουλειά. Βρήκα τα batiste και βρήκα την ησυχία μου. L'Oreal Professionel Liss Ultime, το προϊόν που χρησιμοποιούσα πριν κυκλοφορήσουν τα λαδάκια, ναι, για τόσο παλιά μιλάμε. Ωραίο προϊόν αλλά νομίζω ότι το Mythic Oil (αυτό είναι για βαμμένα μαλλιά) κάνει ίδια δουλειά και επιπλέον ενυδατώνει και θρέφει τα μαλλιά μου. Το Fructis shake-it είναι διφασικό προϊόν για τα μαλλιά, σούπερ ανάλαφρο και με άρωμα baby powder, μου αρέσει γιατί φρεσκάρει τα μαλλιά μου χωρίς να τα βαραίνει. Η μάσκα Balea ήταν βεβαίως δώρο από το εξωτερικό, άλλο ένα Balea προϊόν που δε με απογοήτευσε. Το Kyana colour protect ήταν ένα διφασικό spray που χρησιμοποίησα σε νωπά μαλλιά μετά το λούσιμο αλλά και σαν αντηλιακό μαλλιών το καλοκαίρι και μου άρεσε πολύ! Τέλος, η θεραπεία μαλλιών Marion ήταν επίσης δώρο και ομολογώ ότι έκανε καλή δουλειά, ιδιαίτερα στις ξηρές άκρες μου.


Le Petit Marseillais αφρόλουτρο με εκχύλισμα Aloe Vera και άνθη μηλιάς, όμορφο απαλό άρωμα, πλούσιος αφρός, δεν ξηραίνει την επιδερμίδα. Το αφρόλουτρο της Bioten με βούτυρο κακάο και macadamia έχει ίσως την πιο ωραία μυρωδιά αν θες το μπάνιο σου να μυρίζει σαν παγωτό βανίλια με ξηρούς καρπούς και μπισκότα! Προσωπικά μου αρέσει πολύ! Από την άλλη, το Dove pistachio cream with magnolia είχε πολύ ιδιαίτερη μυρωδιά, όχι τόσο του γούστου μου, παρόλα αυτά ήταν ένα κρεμώδες αφρόλουτρο αρκετά ενυδατικό. Το body scrub της Ventus ήταν πολύ ωραίο για απολέπιση σώματος, τόσο σκληρό όσο θέλω και ενυδατικό με τα έλαια που περιείχε. Τα συγκεκριμένα κυκλοφορούν συνήθως σε προσφορά 1+1 δώρο σε πολύ καλή τιμή οπότε αξίζουν μια δοκιμή. Nivea ενυδατικό για χρήση στο ντουζ. Όταν είχα δοκιμάσει το αντίστοιχο προϊόν για κανονική επιδερμίδα είχα απογοητευτεί πλήρως αφού δεν έκανε τίποτα. Το συγκεκριμένο, μάλλον λόγω του ότι είναι after-sun, είναι περισσότερο ενυδατικό και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω! Camay Creme Delice vanilla delight ωραία άρωμα, απαλή γλυκιά βανίλια, πλούσιος αφρός, αφήνει ενυδατωμένη την επιδερμίδα.


Ενυδατικό σώματος St.Tropez που παρατείνει το μαύρισμα, τέλειο άρωμα, σούπερ ελαφρύ και ενυδατικό, αν δεν ήταν τόσο ακριβό θα το αγόραζα ξανά. Το συγκεκριμένο ήταν σε σετάκι self tan που είχα πάρει το καλοκαίρι. Μια μικρή και μια μεγάλη συσκευασία της αγαπημένης μου κρέμας χεριών Herbolive argan oil & olive oil, απορροφάται αμέσως και αφήνει ένα πολύ χαλαρωτικό άρωμα argan που μου αρέσει πολύ! Hansaplast κρέμα ανάπλασης ποδιών, αυτό ανήκει στα προϊόντα που όταν τελειώσει καταλαβαίνεις πόσο σου λείπει και πόσο ωραίο ήταν και τρέχεις να το αγοράσεις ξανά! 2 μπαλίτσες οξυγόνου από Bomb Cosmetics, Love Above και Vintage Rosehip, τις ρίχνεις στην μπανιέρα και λιώνουν χρωματίζοντας το νερό. Αν θέλετε να δοκιμάσετε κάποια θα πρότεινα σίγουρα τη Vintage Rosehip, ήταν η μοναδική που ένιωσα ότι όντως ενυδάτωσε την επιδερμίδα μου. Επιπλέον, όταν λιώσει απελευθερώνει ένα τριανταφυλλάκι που επιπλέει στην μπανιέρα, πολύ όμορφο. Nivea talc sensation roll-on 25ml δώρο από περιοδικό, ωραίο μέγεθος για ταξίδι-διακοπές αλλά δε μου αρέσει η μορφή roll-on, πλέον προτιμώ τα sprays και δεν μου άρεσε το άρωμα ταλκ. Dove Original το αγαπημένο μου αποσμητικό σε μορφή spray, το αγοράζω ξανά και ξανά. Hawaiian Tropic silk hydration after sun, είχε ενυδατική λοσιόν και gel aloe vera, πολύ δροσερό, απορροφάται αμέσως, αρκετά ενυδατικό, θα το ξαναπάρω φέτος το καλοκαίρι. Dove invinsible dry αν και δεν έχει τόσο ωραίο άρωμα όσο το original δεν αφήνει άσπρα ή κίτρινα σημάδια στα ρούχα. Victoria's Secret Gorgeous, κάθε χρόνο μόλις ζεσταίνει ο καιρός βγάζω από τα ντουλάπια τα spray της Victoria's Secret, αν και δεν έχουν μεγάλη διάρκεια μου αρέσουν τα αρώματά τους.


Johnson's Radiant Essentials melt away αφρός καθαρισμού, πολύ καλός για ντεμακιγιάζ. Byphasse gel demaquillant purifiant, gel καθαρισμού που χρησιμοποιούσα κυρίως το πρωί, χωρίς σαπούνι, δεν ξηραίνει καθόλου, χρειάζεται μικρή ποσότητα και το βρήκα σε πολύ καλή τιμή στα Oggi. Skin79 Super BB, η διάσημη φούξια ΒΒ. Προσωπικά δε μου άρεσε, το χρώμα ήταν πολύ γκρι για το δέρμα μου οπότε δεν μπορούσα να τη χρησιμοποιήσω μόνη. Δεν ήταν τόσο ενυδατική για να τη χρησιμοποιώ αντί της ενυδατικής μου οπότε έπρεπε να είναι ένα έξτρα βήμα στην περιποίηση-μακιγιάζ και πάντα έμενε στην άκρη. Τελικά την τελείωσα αναμειγνύοντάς την με foundation που ήταν σκούρο και πολύ κίτρινο για το δέρμα μου. Essence pureskin anti-shine pore refining serum δεν έβγαζε λιπαρότητα αλλά δε νομίζω ότι έκανε δουλειά στους πόρους, ίσως βοηθούσε λίγο στα σπυράκια, τίποτα περισσότερο όμως. Lierac Prescription creme confort δες το αναλυτικό μου ποστ. Bioten skin moisture μαντηλάκια καθαρισμού δες ποστ ωραία μαντηλάκια, απαλά, δεν τσούζουν τα μάτια. Avene Eau Thermale Αν και πολλοί θα το χαρακτήριζαν περιττό εγώ έχω πάντα ένα μπουκάλι. Είναι τέλειο για μετά την αποτρίχωση, αν σου έπεσε πολλή πούδρα στο μακιγιάζ, το καλοκαίρι και σε 100 ακόμα περιπτώσεις! The Body Shop Vitamin C skin boost, έχω μια σχέση αγάπης-μίσους με αυτό το προϊόν. Μόλις το δοκίμασα στο μαγαζί ερωτεύτηκα την υφή του και το άρωμα εσπεριδοειδών του και το αγόρασα αμέσως. Το χρησιμοποίησα μερικές φορές και διαπίστωσα ότι δεν ενυδατώνει αρκετά ώστε να μπορώ να παραλείπω την ενυδατική μου. Και μετά κοίταξα τα συστατικά του και είδα ότι έχει σιλικόνη, στην οποία προφανώς οφείλεται η υφή primer που έχει. Το τελείωσα αλλά δε νομίζω να το ξαναπάρω. Forever living aloe lips with jojoba, ένα lip balm που είχα βρει στο Glowbox. Πολύ βουτυρένιο, δε μου άρεσε ιδιαίτερα αλλά ήθελα να το τελειώσω. Σίγουρα δε θα το ξαναπάρω. Αντίθετα το lip balm της Neutrogena το αγοράζω ξανά και ξανά και μου αρέσει πολύ. Το βάζω κάθε βράδυ και το πρωί τα χείλη μου είναι έτοιμα ακόμα και για το πιο στεγνό ματ κραγιόν.


Les Cosmetiques huile demaquillante λάδι ντεμακιγιαζ, παρόμοιο με της L'Oreal, πολύ παλιό, το χρησιμοποίησα για να καθαρίζω τα πινέλα, ιδιαίτερα του foundation. Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel, αυτό το προϊόν είναι το αγαπημένο μου από το 3-step της Clinique. Είναι ένα ενυδατικό lotion-gel που μου αρέσει να χρησιμοποιώ το καλοκαίρι πριν την αντηλιακή ή τη ΒΒ κρέμα μου για την λίγη παραπάνω ενυδάτωση που χρειάζομαι. Επειδή είναι gel αφήνει το πρόσωπό μου δροσερό, ένας ακόμα λόγος να το προτιμώ όταν έχει ζέστη. Apivita Aqua Vita ενυδατική κρέμα για λιπαρή-μικτή επιδερμίδα. Πολύ ωραία ελαφριά κρέμα, ενυδατώνει χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Frezyderm Eye Balm για πρηξίματα και μαύρους κύκλους. Αρκετά καλή κρέμα ματιών, ενυδάτωνε καλά χωρίς να μου προκαλεί κάποια ενόχληση. Θα την αγοράσω ξανά στο μέλλον. Pure Smile essence mask honey, sheet mask με κολλαγόνο και βιταμίνη Ε, νομίζω την είχα πάρει από κάποιο memebox. Ωραία αλλά μάλλον απευθύνεται σε πιο ξηρές επιδερμίδες. Oriflame clarifying scrub αρκετά έντονο scrub προσώπου με δράση κατά των ατελειών. Ήταν σε φακελάκι μαζί με την αντίστοιχη μάσκα, ομολογώ ότι η μάσκα είναι καλύτερη. Empties post χωρίς μάσκες της Erre Due δε γίνεται και αυτή τη φορά έχω μια καθαριστική και μια ενυδατική. Δες και το αναλυτικό μου ποστ.


Septona δίσκοι ντεμακιγιαζ μου αρέσουν γιατί είναι πάρα πολύ απαλοί αλλά δε χνουδιάζουν και δε διαχωρίζονται. Gelore υγρό φακών, πολύ καλό, δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα. Kiten Beauty οφθαλμικές σταγόνες με υαλουρονικό οξύ. Ιδιαίτερα βολικές για ταξίδια και διακοπές, όποτε ξηραίνονταν τα μάτια μου από το air condition ή μετά τη θάλασσα τις χρησιμοποιούσα και ένιωθα ότι καθάριζαν και ενυδάτωναν τα μάτια μου. AIM white now η αγαπημένη μου οδοντόκρεμα, ωραία γεύση και λεύκανση. Navi Ocular patch, επιθέματα για την περιοχή των ματιών με κρυογονική δράση. Μετά από πολλές ώρες ξύπνια ή μπορστά από έναν υπολογιστή, δροσίζουν και καταπραύνουν την περιοχή των ματιών. Top Vue Color φακοί επαφής από το Alensa.gr, δες το αναλυτικό ποστ μου.


Essence pureskin anti-spot moisturizing make-up χάλασε πριν προλάβω να το τελειώσω, διαχωρίστηκε. Από όσο θυμάμαι ήταν αρκετά λεπτόρευστο και δεν έβγαζε λιπαρότητα. Revlon Colorbust στην απόχρωση 046 Sizzle Canicule. Το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ, το χρώμα, η υφή του, το άρωμα, δεν κολλούσε στα χείλη. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι άρχισε να μυρίζει περίεργα οπότε ήρθε η ώρα να το πετάξω. Korres mango butter lipstick στην απόχρωση no.45 Coral. Πολύ ενυδατικό κραγιόν για wet finish look. Πλέον προτιμώ τα ματ κραγιόν οπότε δε θα το αναζητήσω ξανά. Clinique chubby stick στην απόχρωση 04 mega melon. Μια αιωνιότητα πριν ο beautyκόσμος έπαθε μανία με τα chubby stick της Clinique. Το συγκεκριμένο ήταν σε mini size και καθημερινό μπεζ-καφέ χρωματάκι οπότε και κατάφερα να το τελειώσω. Δε νομίζω όμως να αγοράσω άλλη απόχρωση, όπως είπα, πλέον προτιμώ τα πιο ματ κραγιόν. L'Oreal Infallible 24h matte foundation σε δείγμα. Ήθελα πολύ να δοκιμάσω αυτό το foundation και τώρα που δοκίμασα και το δειγματάκι θα το πάρω σίγουρα. Πολύ καλή κάλυψη και ματ αποτέλεσμα, ό,τι ακριβώς ψάχνω. Lancome teint miracle δειγματάκι. Μου άρεσε πολύ και το συγκεκριμένο foundation, καλυπτικό και με ωραίο, φυσικό τελείωμα. Essence stay with me longlasting lipgloss στην απόχρωση 02 my favorite milkshake. Το συγκεκριμένο lipgloss έχει μια ιστορία πίσω του. Πριν έρθει η Essence στα Hondos Center ήταν αρκετά δύσκολο να βρίσκω τα προϊόντα της. Είχε δει λοιπόν ότι είχαν κυκλοφορήσει αυτά τα lipgloss στο forum της αλλά δεν μπορούσα να τα βρω στην Ελλάδα. Μέχρι που τα πέτυχα σε ένα μικρό μαγαζάκι στις διπλάσιες όμως τιμές! Ήθελα όμως τόσο πολύ να τα δοκιμάσω που πλήρωσα €6 για αυτό το lipgloss και υποσχέθηκα στον εαυτό μου να το χρησιμοποιήσω μέχρι τέλους! Όπως και έκανα! Νομίζω ότι πλέον έχει καταργηθεί αυτή η σειρά αλλά ήταν πολύ ωραίο σαν γκλος, δεν είχε καθόλυ shimmer, δεν κολλούσε, έμενε αρκετή ώρα στα χείλη και είχε ωραίο άρωμα. Avene tinted cream spf50, αντηλιακό με χρώμα σε δειγματάκι. Πολύ καλό αν και προτιμώ το Frezyderm για την απίθανη υφή του.


Essence colour & go στην απόχρωση 17 pool party. Αυτό είναι το πρώτο προϊόν Essence που απέκτησα ένα καλοκαίρι στη Σκόπελο.... πολλάαα χρόνια πριν. Είμαι συναισθηματικά δεμένη και σχεδόν δε θέλω να το πετάξω αλλά έχει τελειώσει οπότε δεν έχει νόημα να το κρατάω. Essence colour & go στην απόχρωση 55 let's get lost. Το συγκεριμένο έχει διαχωριστεί και δεν μπορώ να το επαναφέρω οπότε πάει στα σκουπίδια. L'Oreal color riche στην απόχρωση 616 innocent green δες το ποστ μου. Essence gel nails at home primer & cleanser, μέρος του συστήματος της Essence gel nails at home μου άρεσε αρκετά για να σκουπίζω τα νύχια μου ακόμα και πριν από κανονικό βερνίκι. Essence the gel nail polish top coat, δύσκολα θα υπάρξει empties post χωρίς τουλάχιστον ένα μπουκαλάκι. Η νέα συσκευασία του αγαπημένου μου top coat, κάθε φορά που το πετυχαίνω στοκάρω για να μην ξεμείνω ποτέ!

Για άλλη μια φορά η ανάρτηση με empties βγήκε τεράστια. Μάλλον φταίει το γεγονός ότι είχα κανένα 6μηνο να κάνω empties, θα προσπαθήσω να κάνω πιο συχνά.

Αφήστε μου σχόλιο αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα. 
Καλή Ανάσταση και να περνάτε τέλεια!



10 comments:

  1. Συμφωνώ απόλυτα για το top coat της essence, το νεράκι της avene το λατρεύω, ειδικά το καλοκαίρι! Έχω δοκιμάσει αρκετά από τα προϊόντα που έδειξες και πάνω κάτω έχουμε την ίδια γνώμη! Καλό Πάσχα! Φιλιά!!

    ReplyDelete
  2. Τα προϊόντα Herbolive πού τα βρίσκουμε; Έχω δοκιμάσει μερικά από όσα μας έδειξες και έχω την ίδια γνώμη.

    ReplyDelete
  3. @Penny P. ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Χρόνια πολλά και πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  4. @Hope Hopkins εγώ τα παίρνω από μαγαζί φίλης μου στην Κρήτη αλλά από όσο έχω δει υπάρχουν και e-shops που τα πουλάνε
    Φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
  5. Δεν τα λες και λίγα τα empties σου! χεχε! Θα συμφωνήσουμε απόλυτα για τα elvive. Το μαύρο βαραίνει πολύ τα μαλλιά και δεν τα καθαρίζει τόσο αποτελεσματικά, ενώ το κόκκινο είναι πολύ καλό. Πρέπει οπωσδήποτε να αγοράσουμε το ενυδατικό gel της Clinique. Είναι στη wish list δυο χρόνια τώρα! xoxo

    ReplyDelete
  6. @Gogo-Jenny OurBeautyWonderland ήταν τελικά χαχαχα! Είχα κανένα 6μηνο να κάνω όμως. Κι ας λέω συνεχώς να το βάλω στο πρόγραμμα και να κάνω κάθε μήνα. Φιλάκιααα!

    ReplyDelete
  7. Ψάχνω το elvive 2 σε 1 με αργινινη αργινινη, δεν μπορώ να το βρω πουθενά!
    Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε;;;
    Το βρήκα σε σούπερ μάρκετ, ψάχνοντας.. και είπα να το δοκιμάσω μιας και το δικό μου δεν κάνει και πολλά πράγματα..
    Τώρα.. Μου τελείωσε, και δεν μπορώ να το βρω με τίποτα!
    Θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορούσατε να με βοηθήσετε να το βρω!
    Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  8. @Anonymous: Είδα χθες το σαμπουάν σε σούπερ μάρκετ αλλά νομίζω πιο εύκολα θα τα βρεις σε Hondos Center, πολλές φορές έχουν και 40% έκπτωση

    ReplyDelete
  9. Σε ευχαριστώ πολύ Natalie!
    Σήμερα κιόλας θα επισκεφθώ ένα,για το συγκεκριμένο elvive!
    Μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει πουθενά στο εμπόριο..σούπερ μάρκετ κτλ!
    Ευχαριστωωωωω....😃

    ReplyDelete
  10. Σε ευχαριστώ πολύ Natalie!
    Μέχρι και χθες δεν υπήρχε πουθενά στο εμπόριο σούπερ μάρκετ κτλ!
    Σήμερα κιόλας θα επισκεφθώ ένα hondos,πρώτων και κυριότερων για το συγκεκριμένο elvive!
    Σε ευχαριστωωωω...!

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...