• Air Optix Colors από το Lentiamo.gr


Διάφορες αλλαγές έχουν συμβεί στη ζωή μου και έχω χαθεί λιγάκι από τη γωνίτσα αυτή. Είναι μάλλον που νιώθω ότι το blogging αλλάζει και μαζί του θέλω να αλλάξω κι εγώ. Κάθε εξωτερική αλλαγή βέβαια προϋποθέτει μια εσωτερική. Κάποιες φορές αρκεί να αποφασίσεις πως θα ευχαριστιέσαι λίγο περισσότερο την κάθε μέρα, πως θα βλέπεις κάθε πρόκληση με άλλη ματιά.


Μερικές φορές αρκεί να αλλάξεις κάτι μικρό στην καθημερινότητά σου και αυτό να σε κάνει να ξεκινάς τη μέρα σου με χαμόγελο. Και μια ρουτίνα όπως το να βάζεις τους φακούς επαφής σου κάθε πρωί να σου φτιάχνει το κέφι. Κάπως έτσι δοκίμασα κι εγώ τους έγχρωμους φακούς επαφής Air Optix Colors από το Lentiamo.gr.


Ο Klaudio από την ομάδα του Lentiamo μου πρότεινε το χρώμα Gemstone Green και είχε απόλυτο δίκιο, το λάτρεψα!

Ωραίο χρώμα αλλά πόσο άνετοι είναι οι Air Optix Colors αλήθεια; Έχοντας δοκιμάσει τους Air Optix Aqua δεν περίμενα κάτι λιγότερο  από την απόλυτη άνεση και ευτυχώς δεν απογοητεύτηκα! Πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή, ξενύχτι, κούραση αλλά δεν ένιωσα τα μάτια μου ξηρά. Βοήθησε φυσικά και το υγρό BioTrue που χάρη στη σύνθεσή του είναι τόσο απαλό και ενυδατώνει ιδανικά τους φακούς.


Και κάπως έτσι αρχίζω τη μέρα μου με χαμόγελο που ξεκινάει από τα μάτια (αυτά τα χαμόγελα είναι τα πιο αληθινά!) και ενίοτε πειραματίζομαι στο μακιγιάζ μου γιατί αγαπώ τα χρώματα και οι απρόβλεπτοι συνδυασμοί έχουν περισσότερη πλάκα, σωστά;





No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...