• February BeautyTestBox Unboxing and more {GR}


Άργησα λιγάκι να σας δείξω το περιεχόμενο του BeautyTestBox του Φεβρουαρίου. Κι αυτό γιατί αυτό το μήνα μου ήρθε και ένα πακετάκι-δώρο από αγαπημένη μου φίλη, πάλι από το BeautyTestBox οπότε σκέφτηκα να σας τα δείξω και τα δύο μαζί!

Ξεκινάω από το γνωστό κόκκινο κουτάκι. Έρχεται στην πόρτα σου με κούριερ, κοστίζει €10 μαζί με τα μεταφορικά και συνήθως εξαντλείται μέσα σε λίγα λεπτά από τη στιγμή που θα ανοίξουν οι παραγγελίες. Αυτό το μήνα ευτυχώς δεν έγινε έτσι! Επίσης, αυτό το μήνα ξέραμε ότι θα περιέχει επαγγελματικά προϊόντα Wella, το τι προϊόντα όμως ήταν έκπληξη. Ανοίγοντας το λοιπόν βρήκα τα παρακάτω!

Μου άρεσε που τα προϊόντα απευθύνονται σε βαμμένα μαλλιά γιατί ως βαμμένη κοκκινομάλλα πλέον πρέπει να χρησιμοποιώ τέτοια προϊόντα, το κόκκινο χρώμα ξεθωριάζει πάρα πολύ εύκολα! Τα σαμπουάν και τη μάσκα δεν τα χρησιμοποίησα ακόμα, προτιμώ να τα κρατήσω για καμιά ανοιξιάτικη/καλοκαιρινή ολιγοήμερη εκδρομούλα, τέτοιου μεγέθους προϊόντα βολεύουν πολύ! Το λαδάκι luxeoil (δειγματάκι) νόμιζα ότι θα με ξετρελάνει αλλά το άρωμά του μου έπεσε πολύ βαρύ. Ευτυχώς το Oil Reflections που είναι και σε μεγαλύτερη συσκευασία έχει πολύ ελαφρύ άρωμα και νομίζω ότι είναι εξίσου καλό! Πολύ καλό μέγεθος κατά τη γνώμη μου, τόσο για να σχηματίσεις άποψη για το αν θα το αγοράσεις όσο και για πάρεις μαζί σου σε ταξίδι ή διακοπές.
Εκτός από τα προϊόντα το κουτάκι περιείχε και μια υπηρεσία και συγκεκριμένα ένα λούσιμο και χτένισμα στα κομμωτήρια ΤΕΟ. Είναι γνωστή η αγάπη μου προς τα συγκεκριμένα κομμωτήρια μιας και όσες φορές τα έχω επισκεφτεί έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη! Η αξία της υπηρεσίας είναι μεγαλύτερη από την τιμή του κουτιού οπότε για μένα άξιζε τα χρήματά του!

Πάμε τώρα στα δωράκια που πήρα.

Η φίλη μου ήξερε ότι έψαχνα μια θεραπεία νυχιών τελευταία μιας και θέλω να μακρύνω τα νύχια μου. Έχω ακούσει καλά λόγια για αυτήν από την Alessandro και τις 3 φορές που έχω προλάβει να τη χρησιμοποιήσω τα νύχια μου δεν έχουν σπάσει παρόλο που έχουν μακρύνει αρκετά (έχω κάνει οβάλ σχήμα, ίσως βοηθάει και αυτό).

Αυτά τα πλαστικά ελατηριάκια που βλέπετε λέγονται Premium Hair Rings και κάνουν ό,τι τα λαστιχάκια μαλλιών με τη διαφορά ότι δε σπάνε την τρίχα, δεν προκαλούν πονοκεφάλους και δεν αφήνουν τα πολύ λεπτά και ίσια μαλλιά να γλιστράνε όταν κάνετε κότσο. Κυκλοφορούν σε πολλά χρώματα. Μου αρέσουν, τα χρησιμοποιώ όταν έχω ισιώσει τα μαλλιά μου και δε χαλάνε το ίσιωμα! Η τιμή τους δεν είναι χαμηλή αλλά κάθε κουτάκι έχει μέσα 3 και παρόλο που τα χρησιμοποιώ αρκετά δεν έχουν χάσει ακόμα το σχήμα τους οπότε ελπίζω να μου κρατήσουν πολύ καιρό.

Μέσα στο πακετάκι βρήκα και ένα όμορφο κολιέ με την επωνυμία Aliki 'n' the Jaz rabbit, μαντεύω δωράκι με την παραγγελία μιας και δεν το βρίσκω μεμονομένο στο eshop. Πολύ ιδιαίτερο και καλοφτιαγμένο!


Πώς σας φάνηκε το κόκκινο κουτάκι αυτού του μήνα;
Σας ταίριαξαν τα προϊόντα;

Υ.γ. Λέτε να βγάλουν κάποια στιγμή και κουτάκι για περιποίηση νυχιών; Δε θα ήταν τέλειο; BeautyTestBox ακούς;;






2 comments:

  1. ontws einai polu kalo gia tin timi tou!
    http://www.distinguisheddiva.com/

    ReplyDelete
  2. @Adeola Naomi: χάρηκα πολύ που το πήρα! :)
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...