• Unboxing Sothys Beauty TestBox

Θυμάμαι πριν ένα χρόνο τέτοιο καιρό περίπου ότι υποσχόμουν στον εαυτό μου να περιορίσω τις αγορές σε είδη μακιγιάζ και να δοκιμάσω πιο... ψαγμένες και high end εταιρίες σε προϊόντα περιποίησης. Το καλοκαίρι, δε θα πω ψέματα, ξέφυγα λιγάκι και αγόρασα κάμποσα κραγιονάκια αλλά τώρα που αλλάζει ο καιρός και το δέρμα μου ζητάει το κάτι παραπάνω στην περιποίηση είπα να γυρίσω στο σωστό το δρόμο! Σε αυτό το κλίμα λοιπόν πήρα το Sothys BeautyTestBox.


Το περιεχόμενο του κουτιού ήταν γνωστό αυτή τη φορά και αποτελείται από 4 προϊόντα σε travel size, 3 δείγματα και 1 full size προϊόν.

Το πρώτο που έπιασα στα χέρια μου μόλις άνοιξα το κουτάκι είναι το καθαριστικό Morning Cleanser το οποίο είναι σε travel size των 15ml. Έχει υφή αφρού-mousse και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις πρωί και βράδυ. Χρειάζεται μικρή ποσότητα και δεν ξηραίνει το δέρμα. Έχει όμορφο απαλό άρωμα και αφαιρεί επιτυχώς και το μακιγιάζ αν και προτιμώ να το χρησιμοποιώ αφού έχω αφαιρέσει το μακιγιάζ, σαν καθαριστικό.

Επόμενη είναι η Light Hydrating Cream, πάλι σε travel size των 15ml. Ελαφριά ενυδατική με απαλό άρωμα, ό,τι ακριβώς λέει το όνομά της. Ενυδατώνει το δέρμα μου χωρίς να βγάζει λιπαρότητα μέσα στην ημέρα.

Η μάσκα Hydra-nourishing mask (travel size 15ml) έχει υφή κρέμας-τζελ με ανοιχτό γαλάζιο χρώμα και μου θυμίζει ασιάτικες sleeping masks μιας και δε χρειάζεται να αφαιρεθεί με νερό. Αφήνει μια δροσερή αίσθηση στην επιδερμίδα ενώ νιώθω ότι την ενυδατώνει για πολλές ώρες.

Το Hydradvance Hydrating Intensive Serum (travel size 10ml) έχει υφή λοσιόν και μου αρέσει να το χρησιμοποιώ μόνο του πριν τη ΒΒ κρέμα μου.


Στα δείγματα τώρα, η κρέμα ματιών Multi-action eye contour μου άρεσε γιατί αν και σε φακελάκι περιέχει αρκετές χρήσεις μιας και είναι κρέμα ματιών άρα χρησιμοποιώ ελάχιστη ποσότητα. Πολλές κρέμες ματιών δε μου ταιριάζουν, ή θα είναι πολύ λιπαρές ή θα με τσούζουν αλλά η συγκεκριμένη μου αρέσει πολύ! Μιας και είναι ένα προϊόν που κρατάει για πολύ καιρό νομίζω ότι θα ήταν καλή επένδυση το full size της.

Η Energizing night cream ήταν καλή κρέμα νύχτας αν και η μικρή ποσότητα δε μου επέτρεψε να την τεστάρω όσο ήθελα.

Το Dark circle eraser είναι ένα κρεμώδες concealer. Μου αρέσει το γεγονός ότι στεγνώνει γρήγορα οπότε δεν απαιτεί να το σετάρω με πούδρα αλλά η συσκευασία-φακελάκι δεν ήταν εύχρηστη στη δοκιμή του.

Τέλος, το μολυβάκι Crayon Yeux Grey Eye Pencil είναι το μοναδικό full size προϊόν, είναι μηχανικό και έχει σφουγγαράκι για smokey look. Χάρηκα πολύ που το χρώμα του είναι γκρι και όχι μαύρο, επειδή έχω μικρά μάτια δε χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ μαύρο μολύβι. Απλώνεται εύκολα στα βλέφαρα ενώ στεγνώνει γρήγορα και γίνεται πολύ σταθερό. Αν και η τιμή του είναι πολύ υψηλή για μολύβι ματιών η ποιότητά του είναι σίγουρα εξαιρετική.


Το κουτάκι κοστίζει €15 ενώ η αξία των προϊόντων (με βάση και την ποσότητά τους) ξεπερνάει τα €50 οπότε θεωρώ ότι συμφέρει σαν "σετάκι γνωριμίας" της εταιρίας Sothys. Αν το review μου σε έψησε να το δοκιμάσεις, είναι διαθέσιμο στο BeautyTestBox.


Έχει τύχει να δοκιμάσεις κάποιο προϊόν Sothys;
Ποιο high-end προϊόν περιποίησης θα μου πρότεινες να δοκιμάσω;





2 comments:

  1. Πολυ ωραια παρουσιαση αλλα καθομαι και σκεφτομαι οτι αυτα τα προιοντα δινοτανε δωρακια με αγορες απο την συγκεκριμενη εταιρεια την οποια την βρισκεις σε ινστιτουτα ομορφιας γιατι θεωρουντε επαγγελματικα. Γενικα ολες οι εταιρειες εχουν αλλαξει την τακτικη των travel size προιοντων.

    ReplyDelete
  2. @Χρυσουλα Βουλγαριδου το σκέφτηκα κι εγώ αυτό που λες αλλά οι συγκεκριμένες συσκευασίες (μιλάω για τα σωληνάρια) δεν έχουν ένδειξη "not for sale" ενώ έχουν ένδειξη για χρήση σε 9 μήνες από το άνοιγμα της συσκευασίας οπότε δε νομίζω ότι είναι δείγματα. Έκανα και μια έρευνα στα blogs και στα eshop του εξωτερικού και είδα πολλά σετάκια ταξιδίου από την εταιρία. Φαντάζομαι λόγω εποχής και τιμών τα σετάκια ταξιδίου έχουν περισσότερη ζήτηση, δύσκολα θα πάρει κάποιος το full size χωρίς να το δοκιμάσει τουλάχιστον για μια εβδομάδα!

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...