• So many empties... again!


Έχει περάσει αρκετός καιρός από το τελευταίο μου ποστ με άδειες συσκευασίες και έχει γεμίσει η σακουλίτσα μου οπότε ξεκινάω αμέσως!


Το πρώτο προϊόν είναι μια ενυδατική κρέμα σώματος με άρωμα Calvin Klein IN2U. Επειδή το αντίστοιχο eau de toilette δεν κρατούσε στην επιδερμίδα μου όσο θα ήθελα είχα πάρει και την κρέμα σώματος για μεγαλύτερη διάρκεια. Ευτυχώς ήταν αρκετά ελαφριά και δροσερή σαν υφή οπότε την τελείωσα. Έχω τελειώσει και το edt, το άρωμα του ήταν αρκετά φρέσκο και δροσερό με νότες γκρειπφρουτ και περγαμόντο, ωραίο για καλοκαίρι. Δε νομίζω όμως να το ξαναπάρω γιατί πάντα μου αρέσει να δοκιμάζω καινούρια αρώματα.
Άλλος ένας αφρός Wellaflex curls&waves τελείωσε και έχω αγοράσει ήδη καινούριο. Δίνει κίνηση και ελαστικό κράτημα, ό,τι ακριβώς ψάχνω στον αφρό μου.
Ο αφρός ξυρίσματος Balea ήταν σε ένα πακετάκι που μου είχε στείλει η Taya. Άργησα πολύ να τον τελειώσω γιατί γενικά δε χρησιμοποιώ αφρό ξυρίσματος. Ο συγκεκριμένος μου άρεσε πολύ γιατί ήταν σε μορφή τζελ και γινόταν αφρός όταν τον άπλωνα σε βρεγμένη επιδερμίδα. Επιπλέον, μύριζε πολύ καλοκαιρινά. Τα Balea δυστυχώς δεν είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα οπότε αν πετύχεις κατάστημα DM σε κάποιο ταξίδι σου να τα τιμήσεις οπωσδήποτε!
Σαπούνι χεριών Tesori d'Oriente σε άρωμα hammam, μυρίζει υπέροχα και ενυδατώνει τα χέρια αφού περιέχει argan oil. Το έχω αγοράσει ξανά και σκοπεύω να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα από αυτή τη σειρά.
Το σαπούνι για την ευαίσθητη περιοχή OE με aloe vera μου άρεσε πολύ και σίγουρα θα το πάρω ξανά. Το βρίσκω στα κατασήματα Oggi σε καλή τιμή.
Ενυδατικό spray Vaseline με άρωμα βούτυρο κακάο. Τα συγχαρητήριά μου σε όποιον το σκέφτηκε, είναι πραγματικά το τέλειο ενυδατικό για καλοκαίρι που ακόμα και η πιο ελαφριά λοσιόν μου φαίνεται λιπαρή. Σίγουρα θα το ξαναπάρω το επόμενο καλοκαίρι.


Συνεχίζω με ένα βουνό από empties σακουλάκια! Τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ Byphasse κοστίζουν μόλις €1,50 στα Oggi και δε στεγνώνουν ποτέ χάρη στο πλαστικό καπάκι τους. 40 μαντηλάκια για ευαίσθητο δέρμα. Αν χρησιμοποιείς γενικά μαντηλάκια δοκίμασέ τα οπωσδήποτε.
Αυτοκόλλητα για σπυράκια Purederm, τα είχα και σε παλιότερα empties και φυσικά θα τα αγοράσω ξανά μιας και όντως κάνουν δουλειά σε μεμονωμένα σπυράκια. Από την ίδια εταιρία και μια ταινία για τη μύτη που αφαιρεί τα μαύρα στίγματα. Κάνει αυτό που υπόσχεται αλλά προτιμώ να μην τις χρησιμοποιώ πολύ συχνά γιατί ερεθίζουν λιγάκι το δέρμα.
Δίσκοι Ντεμακιγιάζ Septona, οι αγαπημένοι μου γιατί δε μαδάνε, δε διαλύονται και είναι πολύ πολύ απαλοί. Τους βρίσκω συχνά σε προσφορά οπότε δεν ξεμένω.
Η μάσκα ποδιών από Beauty Formulas με απογοήτευσε. Αν και την άφησα πάνω από 30' που αναφέρουν οι οδηγίες, η ενυδάτωση που είδα στα πόδια μου ήταν προσωρινή και σίγουρα λιγότερη από ότι περίμενα. Δε θα την ξαναπάρω.
Μάσκα Montagne Jeunesse Chocoholic Mud, αγαπώ τις μάσκες αυτής της εταιρίας και ιδιαίτερα τις σοκολατένιες! Η συγκεκριμένη βέβαια είναι exclusive για τα Primark αλλά έχω δοκιμάσει και αυτές που κυκλοφορούν στην Ελλάδα και μου άρεσαν εξίσου. Παρεπιπτόντως, η εταιρία μετονομάστηκε σε 7th heaven, πολύ καλύτερο από τον προηγούμενο γλωσσοδέτη.
Διπλό φακελάκι μάσκα Balea peel-off, η συγκεκριμένη μύριζε πορτοκάλι και ήταν για βαθύ καθαρισμό, ιδανική για μικτή επιδερμίδα οπότε μου ταίριαξε.
Ένα φακελάκι scrub της Erre Due, τα έχεις δει ξανά και ξανά αυτά τα φακελάκια, μου αρέσουν πολύ αν και συνήθως βαριέμαι τα scrub και προτιμώ τις μάσκες.
Διπλό φακελάκι μάσκα με ενεργό οξυγόνο από Beauty Formulas. Η συγκεκριμένη ήταν με άρωμα σοκολάτα, πολύ πολύ ωραίο άρωμα σοκολάτας, αλλά η ποσότητα που είχε το κάθε φακελάκι μετά βίας κάλυψε το πρόσωπό μου! Έχω συνηθίσει αυτά τα φακελάκια να έχουν αρκετή ποσότητα, συνήθως αρκεί για 1,5-2 χρήσεις οπότε αυτό με απογοήτευσε πολύ και δε θα την ξαναπάρω. Έχω βρει ήδη κάτι αντίστοιχο, πιθανά θα το δεις σε επόμενο ποστ.
Και τέλος μια tissue mask από τη Garnier. Είναι η πρώτη sheet mask που έχω δει να κυκλοφορεί στην Ελλάδα και κοστίζει €1,50. Δεν ήταν τόσο ενυδατική όσο κάποιες κορεάτικες που έχω δοκιμάσει αλλά προσωπικά με καλύπτει, ειδικά για το καλοκαίρι δεν ήθελα κάτι περισσότερο. Το σακουλάκι είναι αρκετά μεγάλο οπότε είχε αρκετό σέρουμ και για λαιμό και ντεκολτέ. Σίγουρα θα την ξαναπάρω και σκέφτομαι να δοκιμάσω και το σέρουμ της σειράς.


Αγαπώ το άρωμα γιασεμί από ίδιο το φυτό μέχρι το τσάι γιασεμί οπότε ήμουν σίγουρη ότι και το αφρόλουτρο του Κορρέ Γιασεμί θα μου αρέσει εξίσου. Και δεν έπεσα έξω. Άρωμα που μου θυμίζει καλοκαιρινές απογευματινές βόλτες. Θα το έχω στα υπόψιν και του χρόνου το καλοκαίρι.
Από τη σειρά της Oriflame Discover τελείωσα το αφρόλουτρο China με γλυκό, λουλουδάτο άρωμα. Τα συγκεκριμένα είναι shower gels οπότε δεν είναι ιδιαίτερα ενυδατικά αλλά μου αρέσει η ποικιλία αρωμάτων που πρεσφέρουν.
Fresh Line αφρόλουτρο με άρωμα σύκο&πράσινο τσάι. Ωραίο, πρωτότυπο άρωμα, μου άρεσε πολύ. Δες και την αναλυτική μου ανάρτηση.
Το αφρόλουτρο Vidal με unisex άρωμα white musk είναι ενυδατικό, οικονομικό και σε μεγάλη συσκευασία. Αν και μου αρέσουν άλλα αρώματα περισσότερο, όλο επιστρέφω σε αυτό το ουδέτερο άρωμα.


Essence longlasting lipstick στην απόχρωση 09 wear berries! Πολύ αγαπημένο χρώμα, ενυδατικό αλλά με αρκετά καλή διάρκεια. Έχει μείνει λίγη ποσότητα αλλά έχει αρχίσει να αλλοιώνεται η μυρωδιά του οπότε προτιμώ να το αντικαταστήσω, εξάλλου είναι πολύ οικονομικό.
Άλλη μια συσκευασία Essence stay natural concealer τελείωσε μιας και το συγκεκριμένο έχει μικρή ποσότητα και μικρή κάλυψη άρα χρησιμοποιώ αρκετό κάθε φορά. Αυτό ήταν στο χρώμα 01 soft beige το οποίο μάλλον δε θα ξαναπροτιμήσω, το 03 soft nude έχει ροζ υποτόνους και φωτίζει περισσότερο την περιοχή κάτω από τα μάτια.
Το κραγιόν της Artdeco πήρε πολλή αγάπη αλλά λόγω χρώματος (παστέλ πορτοκαλί) το χρησιμοποίησα κυρίως την άνοιξη. Δεδομένου ότι το είχα δείξει σε haul του 2012 ήρθε η ώρα να το αποχαιρετήσω.
Άλλο ένα μπουκαλάκι αγαπημένο Essence better than gel nails top sealer και έχω ακόμα μερικά μπουκαλάκια. Το συγκεκριμένο μπουκαλάκι έχει αντικατασταθεί από ένα ασημί αλλά ευτυχώς η σύσταση μένει ίδια.
Μου αρέσουν τα lipgloss Beauty Line Cosmetics γιατί στεγνώνουν ματ και έχουν μεγάλη διάρκεια. Το πρόβλημά μου είναι ότι μπορώ να βγάλω 20 εφαρμογές το πολύ! Ενώ περιέχει 6ml το απλικατέρ δεν μπορεί να φτάσει στα τοιχώματα και να πάρει προϊόν οπότε το περισσότερο προϊόν απλά καταλήγει στα σκουπίδια. Πολύ κρίμα γιατί έχει αρκετά καλή σύσταση.


Άλλο ένα μεγάλο μπουκάλι Bioderma Sensibio H2O τελείωσε και φυσικά έχω ήδη back up. Από τη στιγμή που το δοκίμασα δεν το αλλάζω!
Ένα αδιάφορο καθαριστικό προσώπου Oriflame pure nature acai&pomegranate. Δε σκοπεύω να το ξαναπάρω.
Garnier Ντεμακιγιάζ ματιών express 2σε1, κλασικό αγαπημένο που αφαιρεί αδιάβροχη μάσκαρα και eyeliner χωρίς να τσούζει ή να κοκκινίζει τα μάτια μου. Έχω ήδη back ups.


Τελείωσα το αντηλιακό Frezyderm spf 50 με χρώμα το οποίο μάλλον δε χρειάζεται συστάσεις. Είναι το μόνο αντηλιακό με χρώμα από όσα έχω δοκιμάσει που δεν κιτρινίζει το χρώμα του και αυτό είναι ένα έξτρα θετικό σε όλα τα άλλα θετικά του. Θα το πάρω ξανά αλλά σκέφτομαι να δοκιμάσω και τη διάφανη εκδοχή του για χρήση πριν το μακιγιάζ.
Ενυδατικό χειλιών της Neutrogena, αγαπημένο χειμώνα-καλοκαίρι, το χρησιμοποιώ τουλάχιστον 2 φορές τη μέρα, κάθε μέρα και κρατάει τα χείλη μου ενυδατωμένα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα.
Κρέμα χεριών Le Petit Marseillais με βούτυρο καριτέ για πολύ ξηρή επιδερμίδα. Μου άρεσε πολύ η ενυδάτωση αλλά και το γλυκό, "μελένιο" άρωμα που άφηνε στα χέρια μου και μάλλον θα την ξαναπάρω μόλις κρυώσει λιγάκι ο καιρός.
Apivita natural serum για ενυδάτωση, μου άρεσε πολύ, από άποψη απόδοσης ήταν αυτό ακριβώς που έψαχνα. Το μόνο που δε μου αρέσει είναι η μικρή του ποσότητα, μόλις 15ml.
Την ενυδατική κρέμα L'Oreal Skin Perfection την είχα δοκιμάσει παλιότερα και μου άρεσε πολύ. Αρχικά είναι ροζ, έρχεται σε τέλειο φούξια γυάλινο βαζάκι, μυρίζει υπέροχα, είναι ελαφριά και ενυδατώνει τόσο όσο έχω ανάγκη. Το μόνο που με κρατάει από το να τρέξω να την αγοράσω ξανά είναι τα claims της περί τελειοποίησης της επιδερμίδας που δεν μπορώ να πω ότι είδα να ισχύουν, είναι μια απλή ενυδατική.


Oriflame Beauty Wonder Oil. Πλέον έχω το λάδι σώματος δίπλα στο αφρόλουτρό μου οπότε το χρησιμοποιώ πριν σκουπιστώ, ενώ είμαι στο μπάνιο. Το συγκεκριμένο όταν ερχόταν σε επαφή με το νερό γινόταν κάπως σαν λοσιόν και δεν άφηνε λιπαρότητα. Μου άρεσε αρκετά.
Το Oriflame Love Potion Sensual Massage Oil από την άλλη ήταν πιο "κλασικό λάδι" στη σύσταση ενώ το άρωμά του είναι ένα από τα αγαπημένα μου, αν και πιο βαρύ και χειμωνιάτικο για τα γούστα μου.
3 αποσμητικά Dove invisible dry που, αν και ορκίζομαι στο άρωμα του κλασικού Dove, μου άρεσε πολύ το άρωμά του. Κάνει ό,τι υπόσχεται οπότε δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με λεκέδες στα ρούχα μου.


Το body splash από τη σειρά Διώνη της Fresh Line το έχω αναφέρει πολλές φορές σαν αγαπημένο. Τελείωσα ένα ακόμα μπουκάλι και έχω αγοράσει ήδη ένα καινούριο. Δες περισσότερα και στην αντίστοιχη ανάρτηση.
Αγαπώ τα Victoria's Secret fragrance mists για το καλοκαίρι. Το συγκεκριμένο, Sheer Love, είχε ελαφρύ, καθαρό και λίγο λουλουδάτο άρωμα white cotton&pink lily και πραγματικά δε χόρταινα να το φοράω!
Τελείωσα και ένα άρωμα της Oriflame, το Radiant Lights. Καλοκαιρινό άρωμα, floral με καρδιά από musk και σανδαλόξυλο. Το μόνιμο παράπονό μου με τα γυναικεία αρώματα της Oriflame είναι η μικρή διάρκειά τους και αυτό δεν αποτέλεσε εξαίρεση, για αυτό και δε θα το ξαναπροτιμήσω.


Αν και δεν είναι μεγάλη φαν των στοματικών διαλυμάτων, το Frezyderm plaque&tartar mouth wash κατάφερε να μου αλλάξει γνώμη μιας και έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε οινόπνευμα και απαλή γεύση. Θα το ξαναπάρω. Δες και την ανάρτησή μου για τα υπόλοιπα προϊόντα στοματικής υγείας Frezyderm.
2 οδοντόκρεμες AIM για λεύκανση, προτιμώ τη white now γιατί δίνει ένα εφέ λεύκανσης αμέσως μετά το βούρτσισμα και την έχω αγοράσει ξανά.


Αυτά ήταν τα empties μου λοιπόν! Βοηθοί στη φωτογράφιση το κουκλίστικο σημειωματάριο και stickers του shop.beautydiaries.gr τσέκαρέ το οπωσδήποτε για stationery που σου φτιάχνουν τη μέρα!





1 comment:

  1. πολύ ωραια πλουσια empties! εγω στο κονσίλερ της Essence εχω την 02 αποχρωση και μου καθεται πολύ καλα και δεν ειμαι πολυ ανοικτόχρωμη! :) αγαπάω τα αφρόλουτρα του Κορρές και θελω πολύ να δοκιμάσω κα΄τι από την εταιρεία BYPHASSE <3
    Φιλάκια!

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...