• Τα 15 αγαπημένα του 2015

Καλή χρονιά!!
Μπήκαμε λοιπόν στο 2016 και τι άλλο για πρώτη ανάρτηση του έτους παρά τα αγαπημένα προϊόντα του 2015. Πρώτη μου σκέψη ήταν ότι 15 προϊόντα είναι πολλά αλλά μια βόλτα στα συρτάρια μου με διέψευσε! Αφαίρεσα τα προϊόντα που σας έχω δείξει παλιότερα, μη γινόμαστε και βαρετοί, και τα προϊόντα που ανακάλυψα τους τελευταίους μήνες, θα τα δείτε σε αγαπημένα των επόμενων μηνών, και κατέληξα στα 15 παρακάτω.


Ξεκινώντας από προϊόντα καθαρισμού έχω 3 μεγάλες ανακαλύψεις. Το αφρό καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα της Apivita, πολυαγαπημένο από την beauty κοινότητα. Απίστευτα βολικός για να αφαιρέσεις με μια κίνηση ένα full face makeup 325 προϊόντων μετά από βραδυνή έξοδο. Σημείωση: δεν μυρίζει ελιά ή λεβάντα αλλά λεμόνι, κι αυτό πολύ ελαφύ. Το νεράκι micellaire Bioderma, επίσης πολυαγαπημένο των απανταχού beauty bloggers. Έχω δοκιμάσει πολλά νεράκια καθαρισμού και αν και -μην πω ψέματα- τεράστιες διαφορές δεν έχουν, έχω καταλήξει σε αυτό γιατί είναι ένα κλικ πιο απαλό, καθαρίζει ένα κλικ πιο εύκολα και δεν αφήνει καθόλου κατάλοιπα. Η τιμή του δεν είναι η χαμηλότερη οπότε στοκάρω όταν το βρω 1+1 δώρο. Το Foreo Luna mini το αγόρασα πέρσι το Φεβρουάριο με στόχο να φροντίζω περισσότερο την επιδερμίδα μου. Δεν θα πω ότι το χρησιμοποιώ κάθε μέρα αλλά όταν το χρησιμοποιώ συστηματικά βλέπω διαφορά στην επιδερμίδα μου. Σύγκριση μεταξύ αυτού και του clarisonic δεν μπορώ να κάνω, ο βασικός λόγος που διάλεξα το Foreo Luna είναι ότι από reviews που διάβασα είναι "λιγότερο επιθετικό" σαν καθαριστική συσκευή αλλά και δε χρειάζεται αλλαγή κεφαλής οπότε τελικά βγαίνει πιο οικονονικό του clarisonic. Επίσης, ακόμα και με καθημερινή χρήση μια φόρτιση κρατάει 2 μήνες οπότε είναι έξτρα βολικό ακόμα και για μεγάλα ταξίδια.


Στην περιποίηση τώρα, το Elizavecca Green piggy Collagen Jella Pack είναι ό,τι πιο περίεργο σε κρέμα/sleeping mask έχω δοκιμάσει, ίσως πρέπει να του αφιερώσω ένα review post. Είναι σούπερ ενυδατική και καταπραυντική αλλά καθόλου λιπαρή ή βαριά μιας και έχει υφή τζελ. Την ανακάλυψα μέσω του memebox αλλά ευτυχώς κυκλοφορεί και στο ebay. Η Avene Cleanance K είναι η κρέμα που θα χρησιμοποιήσω τις περιόδους που το δέρμα μου πετάει σπυράκια. Είναι απολεπιστική γιατί περιέχει οξέα φρούτων και ταυτόχρονα ενυδατική που σημαίνει ότι δεν ξηραίνει ούτε ξεφλουδίζει το δέρμα. Επειδή τα οξέα φρούτων δεν τα πάνε καλά με τον ήλιο προτιμώ να τη χρησιμοποιώ βράδυ. Είναι η κρέμα που έσωσε το δέρμα μου από τα άπειρα-μικρά-εσωτερικά σπυράκια που είχα και έχω πάντα μία στο ντουλάπι μου. Άλλο ένα beauty-αγαπημένο προϊόν που ανακάλυψα το 2015 είναι η αντηλιακή κρέμα με χρώμα και spf 50 της Frezyderm. Απίστευτη βελούδινη υφή, χρώμα που δεν πορτοκαλίζει, ματ αποτέλεσμα, μεγάλος δείκτης προστασίας, υγιεινή συσκευασία, δεν ξέρω τι άλλο να ζητήσω. Το lip balm της Neutrogena ήταν σχετικά τυχαία ανακάλυψη αλλά από όταν μπήκε στο ντουλάπι μου δεν έφυγε ποτέ. Ενυδατώνει για πολλές ώρες χωρίς να είναι λιπαρό. Το χρησιμοποιώ όταν βάζω τις κρέμες μου πρωί και βράδυ και δεν υπήρξε μία μέρα μέσα στο 2015 που να είχα ξηρά ή σκασμένα χείλη. Για να μην πω ότι χωρίς αυτό δε θα μπορούσα να φοράω τα αγαπημένα μου ματ κραγιόν που θα δείτε παρακάτω.


Για τα μαλλιά μου τα προϊόντα που ξεχώρισα ήταν τρία. Το Mythic Oil το αγαπώ για την ανάλαφρη σύστασή του, το απαλό, εκλεπτυσμένο άρωμά του και φυσικά το αποτέλεσμα που αφήνει στα μαλλιά μου. Αν και έχω πολλά λαδάκια, όταν μου τελείωσε κατάλαβα πόσο το αγαπώ. Μια οικονομική εναλλακτική είναι το Garnier Miraculous Oil, μου αρέσει κι αυτό πάρα πολύ. Η κρέμα χωρίς ξέβγαλμα της Sunsilk co-creations για τέλεια λείανση είναι πολύ οικονομική και ενυδατώνει χωρίς να βαραίνει τα μαλλιά μου. Εύχομαι να βγάλουν και μια εκδοχή για βαμμένα μαλλιά. Και φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν τα ξηρά σαμπουάν Batiste, επίσης μεγάλη ανακάλυψη του 2015. Έχω κάνει ήδη ανάρτηση για αυτά.


Πριν πάμε στο μακιγιάζ, το άρωμα που λάτρεψα όλο το 2015 είναι το Διώνη της Fresh Line. Εύχομαι πραγματικά να βγει και σε edt για να έχει καλύτερη διάρκεια γιατί είναι τόσο μα τόσο ωραίο! Μπορεί να μην ανακάλυψα τα προϊόντα φρυδιών μέσα στο 2015 αλλά ανακάλυψα αυτή τη μάσκαρα φρυδιών Brow Artist Plumper της L'Oreal, στην απόχρωση medium/dark, που είναι τόσο βολική και τόσο φυσικό το αποτέλεσμα ώστε τη χρησιμοποιώ καθημερινά. Την προτιμώ ένα κλικ περισσότερο από την αντίστοιχη της Maybelline επειδή έχει πιο μκρό, πιο βολικό βουρτσάκι. Το μακιγιάζ μου μέσα στο 2015 είχε πρωταγωνιστές το winged eyeliner και τα έντονα χείλη. Για το πρώτο χρησιμοποίησα κυρίως υγρά eyeliner με αγαπημένο μου αυτό των Sephora λόγω του ότι έχει απλικατερ-σφουγγαράκι, αρκετά σταθερό για να πετυχαίνω το σχήμα που θέλω. Το έχω σε πολλά χρώματα αλλά αγαπημένο μου είναι το 03 grey black που όπως λέει και το όνομα είναι κάτι μεταξύ γκρι και μαύρου, τονίζει και φωτίζει το βλέμμα. Στα χείλη τώρα, αγόρασα τόσα πολλά κραγιόν αλλά σαν σύσταση ξεχώρισα δύο, τα Golden Rose Velvet Matte (φυσικά!), εδώ σας δείχνω την απόχρωση 13, πολύ ιδιαίτερο και εντυπωσιακό χρώμα και τα Cream Lip Stain των Sephora. Ξεκίνησα με το 03, ένα απίθανο φωτεινό κόκκινο και ευτυχώς, η Sephora εισάκουσε την επιθυμία των blogger και πρόσθεσε και άλλα χρώματα στη σειρά. Εδώ βλέπετε τα 06 και 13, φυσικά, καθημερινά χρωματάκια που τα έχω βολευτεί τόσο πολύ.

Αυτά είναι τα αγαπημένα μου προϊόντα για το 2015, αν και όσο βλέπω τις φωτογραφίες σκέφτομαι και άλλα προϊόντα που θα μπορούσαν να μπουν στη λίστα, λέω να σταματήσω εδώ.
Περιμένω τα δικά σας αγαπημένα για να πάρω ιδέες για τα πρώτα ψώνια του 2016!!






1 comment:

  1. Είδαμε πολλά δικά μας αγαπημένα στις επιλογές σου, αλλά και πολλά ακόμη που ζηλέψαμε όπως το Foreo. Θέλουμε αναλυτικό review για τη μάσκα με το γουρουνάκι. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα. Υπέροχο post! xoxo

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...