• Gaia and Ventus: Experience the luxury of Greek nature {GR}


Πριν λίγο καιρό δοκίμασα για πρώτη φορά προϊόντα των εταιριών Gaia και Ventus και σήμερα θα σας τα παρουσιάσω και θα σας πω και τη γνώμη μου για αυτά. Οι δύο αυτές εταιρίες είναι ελληνικές και μέλη της DMBhellas, η οποία είχε και την καλοσύνη να μου στείλει τα παρακάτω προϊόντα.

Η Gaia, ή Γαία = Γη στα ελληνικά, είναι μια εταιρία που παντρεύει ιδανικά το οργανικό λάδι ελιάς και το έλαιο φυστικιού, γνωστά για τις ενυδατικές, αναπλαστικές και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες και δημιουργεί συνθέσεις με τη μέγιστη αποτελεσματικότητα για την περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών.

Η Ventus Beaute Aromatherapy εμπνέεται επίσης από την ελληνική φύση και με πρώτες ύλες εκχυλίσματα φρούτων, βοτάνων και λουλουδιών δημιουργεί προϊόντα που προστατεύουν το δέρμα από την καθημερινή ταλαιπωρία της έντονης ζωής.

Ξεκίνησα δοκιμάζοντας το απαλό σαμπουάν για όλους του τύπους μαλλιών, ιδανικό για βαμμένα και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Μου αρέσει γιατί νιώθω πως καθαρίζει απαλά τα μαλλιά μου χωρίς να τα αφήνει αφυδατωμένα. Μαλακτική κρέμα μαλλιών που εκτός των άλλων περιέχει έλαιο αργκάν και γιαούρτι, ενυδατική αλλά χωρίς να βαραίνει, κατάλληλη και αυτή για όλους τους τύπους μαλλιών και ιδανική για αφυδατωμένα μαλλιά. Μου αρέσουν εξίσου και τα δύο προϊόντα, μου αρέσει και το γεγονός ότι έχουν απαλό, φυσικό άρωμα.

Για πιο πλούσια ενυδάτωση χρησιμοποιώ τη μάσκα μαλλιών Ventus με αργανέλαιο και κερατίνη για θρέψη. Είδα ότι κυκλοφορεί και μάσκα με ρόδι και goji berries για βαμμένα μαλλιά την οποία σίγουρα θα δοκιμάσω! Σιλικόνη για λείανση και λάμψη. Όσο περίεργο και αν ακούγεται δεν είχα δοκιμάσει ποτέ σιλικόνη για τα μαλλιά και φοβόμουν ότι θα αφήσει τα μαλλιά μου πολύ βαριά, ευτυχώς όμως δεν έγινε κάτι τέτοιο! Χάρηκα ιδιαίτερα όταν είδα ότι περιέχει αργανέλαιο και ελαιόλαδο για θρέψη και αναδόμηση.

Για την περιποίηση του σώματος δοκίμασα αρχικά το αφρόλουτρο με άρωμα ρόδι και γάλα αμυγδάλου. Ενώ σαν προϊόν μου άρεσε το άρωμα δε μου ταίριαξε, μυρίζει περισσότερο αμύγδαλο παρά ρόδι, οπότε το χάρισα σε μια φίλη μου που προτιμάει αυτά τα αρώματα και ενθουσιάστηκε! Αν σας αρέσουν τα αρώματα της καρύδας και του αμυγδάλου δοκιμάστε το οπωσδήποτε! Για τους υπόλοιπους κυκλοφορεί και σε άρωμα argan oil & citrus blossom αλλά και με απαλό φυσικό άρωμα. Μετά το μπάνιο ακολουθεί η ενυδάτωση με λάδι σώματος. Το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ! Μου άρεσε το ότι έχει συσκευασία σπρέι και δε χρειάζεται να λερώνω το μπουκάλι πιάνοντας το καπάκι με λαδωμένα χέρια, μου άρεσε το άρωμα που αν και το ίδιο με το αφρόλουτρο δεν είναι τόσο έντονο και φυσικά μου άρεσε η ενυδάτωση που μου άφησε. Να σας δώσω και ένα τιπ, κρατήστε το λαδάκι στο μπάνιο και χρησιμοποιήστε το σε βρεγμένο δέρμα. Δώστε του λίγα λεπτά να απορροφηθεί και ταμπονάρετε το δέρμα με την πετσέτα χωρίς να τρίβετε. Θα έχετε το πιο απαλό δέρμα που έχετε φανταστεί ποτέ!

Μία φορά την εβδομάδα μου αρέσει να καλομαθαίνω το δέρμα μου με απολέπιση. Το συγκεκριμένο body scrub της Ventus μου αρέσει γιατί είναι τόσο έντονο ώστε να νοιώθω ότι κάνει δουλειά χωρίς όμως να αφήνει την επιδερμίδα μου ερεθισμένη. Το αντίθετο μάλιστα, όταν ξεπλένομαι νιώθω ότι έχει αφήσει ένα στρώμα ενυδάτωσης, υποθέτω ότι αυτό οφείλεται στα έλαια και βούτυρα που περιέχει. Για σούπερ ενυδάτωση λατρεύω τα body butters και αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση! Έχει ένα πικάντικο άρωμα βανίλιας και musk ενώ κυκλοφορεί σε 3 ακόμα αρώματα. Και τα δύο αυτά προϊόντα με ικανοποίησαν εξίσου και σίγουρα θα τα ξαναπάρω όταν τελειώσουν.

Αν πάλι θέλετε κάτι πιο ελαφρύ ένα γαλάκτωμα ενυδάτωσης είναι ό,τι πρέπει! Το συγκεκριμένο μου αρέσει γιατί έχει βολικότατη συσκευασία, απορροφάται γρήγορα και έχει πολύ ωραίο άρωμα! Για να μυρίζετε μεθυστικά το άρωμα Eternal Love είναι αυτό που χρειάζεστε. Προσωπικά θα το χαρακτήριζα βραδυνό άρωμα και το μέγεθος των 30ml το κάνει ιδανικό για να το έχετε μαζί σας για μια έξοδο μετά τη δουλειά ;)

Για την περιποίηση του προσώπου τώρα το πρώτο βήμα είναι ο καθαρισμός. Γαλάκτωμα καθαρισμού και τονωτική λοσιόν με φυσικό άρωμα χωρίς αλλεργιογόνα ώστε να μην ενοχλεί τις ευαίσθητες επιδερμίδες. Το γαλάκτωμα αν και έκανε άψογη δουλειά στην αφαίρεση του μακιγιάζ το χάρισα στη μαμά μου γιατί εγώ προτιμώ τα νεράκια micellaire για το ντεμακιγιάζ μου. Τη λοσιόν όμως την κράτησα με σκοπό να αρχίσω να χρησιμοποιώ πιο συχνά λοσιόν μιας και είναι ένα βήμα που συνήθως παραλείπω (guilty!).

Η ενυδατική μάσκα προσώπου ομολογώ ότι με μπέρδεψε λιγάκι μιας και στέγνωσε στο πρόσωπό μου, όπςω κάποιες μάσκες καθαρισμού με άργιλο που έχω δοκιμάσει. Περίμενα περισσότερο κάτι σε πλούσια κρέμα αλλά θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ για να δω τα αποτελέσματά της. Το φακελάκι έχει ποσότητα για περισσότερες από μία χρήσεις. Η μάσκα ματιών από τη άλλη ήταν πολύ κοντά σε αυτό που περίμενα, δροσιστική και ενυδατική. Αυτό που με εντυπωσίασε πραγματικά ήταν αυτή η κρέμα προσώπου. Ενώ η σύστασή της είναι βουτυρένια λιώνει στο δέρμα αφήνοντας πραγματικά μηδενική λιπαρότητα. Τη χρησιμοποίησα βράδυ και το επόμενο πρωί δεν είχα λιπαρότητα στη μύτη, και ναι, αυτό είναι το απόλυτο τεστ για μένα!

Και επειδή η περιποίηση πρέπει να φτάνει μέχρι τα άκρα κρέμα ποδιών και χεριών. Η κρέμα χεριών έχει υπέροχο άρωμα που μου θυμίζει γιασεμί και απολαμβάνω πραγματικά να τη χρησιμοποιώ! Η κρέμα ποδιών έρχεται σε φυσικό άρωμα και είμαι σίγουρη ότι θα μου φανεί κάτι παραπάνω από χρήσιμη τώρα που ανοίγει ο καιρός και θα αρχίσουμε να κυκλοφορούμε με πέδιλα.

Τα προϊόντα Ventus και Gaia τα έχω βρει στα Hondos Center, συχνά μάλιστα με έκπτωση ενώ τις μάσκες τις πέτυχα 1+1 δώρο. Για περισσότερες πληροφορίες μπείτε στο facebook της DMBhellas
και της Gaia ή επισκεφτείτε τις σελίδες τους dmbhellas.gr, Ventus και gaia-etherealbeauty.gr,     


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα;
Τι αρώματα προτιμάτε στα προϊόντα σώματος;

*pr samples







4 comments:

  1. Πολύ όμορφα όλα όσα μας παρουσίασες! Σίγουρα θα τους δώσω μια ευκαιρία, μου αρέσει να στηρίζω ελληνικά προϊόντα

    ReplyDelete
  2. @Tickle me pink: το ήξερα ότι θα σου αρέσουν :)
    Φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
  3. Φαίνονται υπέροχα όλα τα προϊόντα - άσε που λατρεύω τις μυρωδιές τους! Πολύ ενδιαφέρον post!

    ReplyDelete
  4. @Marianna Chalkiadaki: με εξέπληξαν ευχάριστα! Ελληνικά, ποιοτικά και μυρωδάτα! :D

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...