• Beauty News: Exelia


Hello lovelies!
Today I want to present you a new Greek brand named Exelia, made by Cana laboratories.
All products are parabens free, allergens free, dermatologically tested and contain greek biological olive oil.
Σήμερα έχω τη χαρά να σας παρουσιάσω μια καινούρια ελληνική σειρά περιποίησης, την Exelia, από τα Φαρμακευτικά Εργαστήρια Cana.
Όλα τα προϊόντα της σειράς είναι δερματολογικά ελεγμένα και περιέχουν ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας ενώ δεν περιέχουν parabens και αλλεργιογόνα.

Είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω την παρουσίαση της σειράς και να ακούσω την Ολυμπιονίκη στην ξιφασκία Βασιλική Βουγιούκα και την αρχιτέκτονα Ναταλία Κοκοσαλάκη να μιλούν με τα καλύτερα λόγια για την εταιρία αλλά και το κοινωνικό της πρόσωπο. Τα ribbons που βλέπεις πιο πάνω αφορούν στην εκστρατία της εταιρίας για σωστή πρόληψη, ενημέρωση και διάγνωση του καρκίνου του μαστού, του σακχαρώδη διαβήτη και των διατροφικών διαταραχών. Τα ribbons βρίσκονται επάνω σε κάθε συσκευασία Exelia αλλά η κοινωνική δράση δε σταματάει εδώ καθώς η εταιρία ενισχύει με €1 για κάθε προϊόν που πωλείται τους αρμόδιους Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς.

Let's move on to the products I had the chance to try and my opinion about them!


Ας προχωρήσω τώρα στα ίδια τα προϊόντα που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω και να σας πω τη γνώμη μου για αυτά!

Anti-Wrinkle & Firming Eye Cream for all skin types (29, 30ml)
I like this eye cream a lot and I want to try the one for the dark circles too (see below). The tube is huge, 30ml when most eye creams are 15ml. It's lightweight and gets absorbed easily, it moisturises well. The only thing I don't like that much is that it has perfume, I find no reason to use perfume in eye creams.

Αυτή η κρέμα ματιών μου αρέσει πολύ και σίγουρα θα δοκιμάσω και την αντίστοιχη για μαύρους κύκλους (δες παρακάτω). Έρχεται σε σωληνάριο των 30ml όταν οι περισσότερες κρέμες ματιών είναι 15ml. Μεγάλη ποσότητα αλλά μικρό στόμιο που επιτρέπει να βάλεις όση κρέμα χρειάζεσαι και όχι παραπάνω. Συνεχίζοντας με όσα μου άρεσαν, είναι λεπτόρευστη, απορροφάται εύκολα, ενυδατώνει σωστά χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Το μόνο που δε μου άρεσε είναι ότι περιέχει άρωμα, δε βλέπω το λόγο να έχει άρωμα μια κρέμα ματιών.


 24h Hydrating Day Cream SPF 15 UVA for all skin types (€27, 50ml)
Exelia face cream in a glass jar. The jar is kinda heavy so it's not very travel friendly but I don't mind. This contains perfume as well but with face creams I don't mind that much. My skin didn't like this cream though, it feels a little heavy, I think it'll suit drier skin better. Or maybe I can try it again in a month or so when the weather will be colder and my skin will need a rich moisturiser. I like the spf 15, thumbs up for that.

Η κρέμα προσώπου έρχεται σε γυάλινο βάζο. Προσεγμένο και με αίσθηση πολυτέλειας αλλά δε θα το πρότεινα για ταξίδια. Και αυτή η κρέμα έχει άρωμα αλλά στις κρέμες προσώπου δε με ενοχλεί. Η συγκεκριμένη κρέμα δε μου ταίριαξε και πάρα πολύ, την ένιωθα λιγάκι βαριά, πιστεύω ότι θα ταιριάξει καλύτερα σε πιο ξηρές επιδερμίδες. Ή ίσως τώρα που ο καιρός έχει κρυώσει και το δέρμα μου χρειάζεται έξτρα ενυδάτωση. Επίσης μου άρεσε που έχει αντηλιακό δείκτη 15.


Anti-Wrinkle & Firming Serum for all skin types (€35, 50ml)
Still looking for my HG serum I was happy to try it. It moisturises well, gets absorbed fast but it's not what I'm looking for. Since it's basically anti-ageing I'm more than sure that my mum will love it!

Ακόμα ψάχνω για το ιδανικό-για-μένα σέρουμ οπότε χάρηκα που είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω. Ενυδατώνει πολύ και απορροφάται εύκολα αλλά δεν είναι αυτό ακριβώς που ψάχνω. Μιας και έχει κυρίως αντιρυτιδική δράση είμαι σίγουρη ότι η μαμά μου θα το αγαπήσει!


Cleansing & Hydrating Face Mask for all skin types (€20, 125ml)
This is a cleansing and hydrating face mask. I couldn't imagine the way one mask can be cleansing AND hydrating so I was really eager to try this baby. I have to say it does what it says. Meaning that it does clean my skin but without drying it out. I am used to using face masks that dry out the skin in order to deep clean it but this one is different. My skin doesn't feel dry after application. Of course I always apply face cream afterwards but my skin is not thirsty or dry, my regular lightweight moisturiser is fine. This is my favourite product among them and I'll definitely buy it again!

Αυτή είναι μια μάσκα καθαρισμού και ενυδάτωσης. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούσα να σκεφτώ πώς μια μάσκα μπορεί να κάνει βαθύ καθαρισμό και ενυδάτωση ταυτόχρονα οπότε ανυπομονούσα να τη δοκιμάσω. Και μπορώ να πω ότι κάνει ό,τι λέει. Εννοώ ότι καθαρίζει την επιδερμίδα αλλά χωρίς να την ξηραίνει. Έχω συνηθίσει να χρησιμοποιώ μάσκες που για να καθαρίσουν την επιδερμίδα αφαιρούν εντελώς τα έλαιά της και την αφήνουν ξηρή αλλά αυτή εδώ είναι διαφορετική. Εννοείται βέβαια ότι πάντα βάζω ενυδατική κρέμα μετά τη μάσκα αλλά δε νιώθω την επιδερμίδα μου να τραβάει ώστε να πρέπει να βάλω κάτι πολύ ενυδατικό, η καθημερινή ελαφριά ενυδατική μου είναι μια χαρά. Αυτό ήταν και το αγαπημένο μου προϊόν από όσα δοκίμασα και σίγουρα θα το αγοράσω όταν μου τελειώσει!


I case you are wondering what other products the Exelia line consists of, here they are.The eye cream is already in my wishlist and I'm also thinking about the cleansing oil for eyes.
Και επειδή είμαι σίγουρη ότι αναρωτιέστε τι άλλα προϊόντα έχει η σειρά, ορίστε. Η κρέμα ματιών είναι ήδη στη λίστα μου και σκέφτομαι να δοκιμάσω και το λάδι ντεμακιγιάζ ματιών.


What do you think of Exelia?
Any products you'd like to try?


Πώς σας φαίνεται η Exelia;
Ποια προϊόντα θα θέλατε να δοκιμάσετε;



*pr samples
this doesn't affect my opinion










4 comments:

  1. Mου αρέσει πολύ που το τελευταίο διάστημα αναδεικνύονται πολλές και νέες ελληνικές εταιρίες καλλυντικών!!
    Η συγκεκριμένη σειρά,φαίνεται εξαιρετική!!

    ReplyDelete
  2. Δεν την ήξερα την εταιρεία. Η μάσκα ακούγεται πολύ καλή!! ;) Εγώ γενικά ενώ έχω μικτή επιδερμίδα μετά από μάσκα χρειάζομαι οπωσδήποτε ενυδάτωση. Ακόμα και μετά το μπάνιο νιώθω το δέρμα μου να "τραβάει". Πωλούνται σε φαρμακεία?? (Άλλαξε το όνομα μου επειδή έκανα σύνδεση με το Google+ e-BeautyQueen). :)

    ReplyDelete
  3. Εγώ ερωτεύτηκα το σέρουμ. Το άρωμα του είναι λίγο αδιάφορο αλλά η υφή του είναι εξαιρετική. :)

    ReplyDelete
  4. @beauty and the food beast!: κι εμένα! Και μου αρέσει που χρησιμοποιούν ελληνικό βιολογικό ελαιόλαδο, τόσα ποιοτικά προϊόντα εξάγουμε, καιρός να τα εκμεταλλευτούμε. Μπράβο και για την κοινωνική δράση φυσικά!

    @Nicky BB: κι εγώ και μου έκανε εντύπωση που με τη συγκεκριμένη δεν ένιωθα το δέρμα μου στεγνό :) Φιλιά πολλάα!

    @Mary Madeinheartgr: επειδή έχεις πιο ξηρή επιδερμίδα από μένα. Η μαμά μου που έχει ξηρή θα το αγαπήσει εξίσου, είμαι σίγουρη :)

    ReplyDelete

Thank you for visiting and commenting!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...